woensdag 6 april 2011

De voorbereidingen zijn weer begonnen

Beste volgers, De voorbereidingen voor de tocht naar Rome zijn in volle gang. De kamer ligt bezaaid met kaarten en de laptop draait overuren. Ondertussen probeer ik de laatste klusjes nog even gedaan te krijgen voordt ik weer voor 3,5 maanden op pad ga. De meeste volgers hebben inmiddels bericht gehad via de email over de vertrekdatum die gepland staat voor 17 april as rond een uur of 10 s'morgens. Mijn eerste etappe zal tot Heiloo gaan waar ik logeer bij mijn schoonzus, die midden in een verbouwing zit. Mocht het te rommelig bij haar zijn dan kan ik uitwijken naar mijn zwager Peter Jan. die woont ook in Heiloo en bij hem wordt volgens mij niet verbouwd. Ik zal deze keer geen last krijgen van lekke banden. Ik heb nl massieve banden gekocht en tijdens de trainingen heb ik ontdekt dat het niet veel zwaarder loopt.

2 opmerkingen:

  1. Co,

    Fantastisch dat je weer zo'n tocht gaat maken. Vanmorgen hadden we het er al over, als je in de buurt bent, dan moet je zeker even langs komen. We zitten de hele zomer op Camping San Cristoforo in San Cristoforo al Lago, aan de noordkant van het Lago di Caldonazzo. Dit ligt ongeveer 15 km ten zuidoosten van Trento.

    in ieder geval een goeie tocht en wie weet tot ziens. We hebben een wijntje klaarstaan.

    Groetjes,

    Patricia & Collin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Co, Wat verrassend dat je al weer zo snel gaat pelgrimeren. Naar Rome, en dan door naar Assisi? Het zal een geweldig prachtige tocht zijn. Mogelijk moeilijker betreft herbergen???
    Ik zal het lezen in je verhalen. Uiteraard zal ik je doel steunen met een gift. Gaat Marian mee? Wens je mooie inspirerende wandelingen toe.
    ULTREYA!(of heet dat anders in het Italiaans?) Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen