maandag 25 april 2011

Zondag 24 april Nijnsel-Neunen- Mierlo-Someren 27 km

Als ik opsta is het alweer mooi weer, dat is wel lekker maar rond twee uur is het eigenlijk te warm om te lopen.Als ik door Neunen loop moet ik toch de weg vragen omdat er n' stuk weg is opgebroken. Na Neunen loop ik door de bossen dat is ontzettend mooi. Allerlei vogels zie ik daar. Rond elf uur zet ik de kar aan de kant en rits ik de oijpen van de broek. Komt er een echtpaar op de fiets aan en vraagt of ik verdwaald ben. U had hier allang moeten zijn .Ja zei ik , ik denk dat ik wat ben omgelopen. Maar zei ik, niet overal staan bordjes van de weg aanduiding dus dan houd ik de weg gewoon aan. Ze vragen waar ik naar toe ga. Ik geef een flyer en een folder en leg alles uit Zal ik dan kontant doneren. Doe het maar op het banknr. adviseerde ik de mensen, dat ga ik doen zei de man. Een hele goeie reis. Loop ik door Mierlo zo de bossen in. Maar dan zoek ik naar de Hogeweg. Ik loop bijna in Lierop en daar kom ik het bordje tegen, veel te ver.De weg maar gevraagt. En uiteindelijk kom ik toch om drie uur op de camping De Kuilen in Someren. Ik meld me , o, ge zoekt maar 'n plekske. Zal ik alvast betalen ik wil hier twee nachten staan. Dan kan ik gaan wanneer ik wil. Kom zo maar terug want ik weet niet hoe ik dat moet met de computer. Vanavond heb ik nassi gegeten,zoveel kreeg ik. Thuis zouden wij er voldoende aan hebben met z'n twee. Het is hier 28 graden.

1 opmerking:

  1. Dag Co, hier Monique en Luuk uit Nuenen.
    We zaten die mooie dag al vroeg op ons balkon, lekker bakkie doen. Komt daar een postbode, vraag ik, dat kan toch niet, het is Pasen! Nou, dat was jij dus. Met bewondering keken we naar je goedgevulde karretje. Een klein uurtje later pakken we de fietsen en na korte korte tijd zien we je weer. Die is ook niet erg opgeschoten, zeg ik tegen Monique, hij had al veel verder moeten zijn. Meneer, bent u verdwaald? Je kijkt ons wat verbaasd, lachend aan en zegt dat je inderdaad een omweg hebt gemaakt. Ondertussen had ik jouw schelpje om je nek gezien. Bent u op weg naar SdC, vraag ik. Nee, daar ben ik vorig jaar naar toe gelopen, 3200 km!! Onze bewondering stijgt pijlsnel. Nu loop ik naar Rome, voor een goed doel. Zooo!!!
    Door Co zijn we op de hoogte gebracht van Dupla. Wat een prachtige manier om je eigen dankbaarheid vorm te geven. Onze donatie is onderweg.
    Keep on blogging, Co. We blijven je volgen. Marianne, hou vol, alweer minstens 100 dagen zonder deze bikkel. Geven jullie elkaar maar een dikke kus aan (of in?) de Trevi fontein!!
    Viel Gluck und gute Fahrt, Co.

    BeantwoordenVerwijderen