vrijdag 22 april 2011

Donderdag 21 april Snelrewaard-Lopik-Schoonhoven-Goudriaan-Meerkerk-Leerdam heelveel km

Vanmorgen ben ik lekker vroeg gestart om kwart over zeven en nog heerlijk rustig langs de weg.Alleen de vogels begonnen al heel vroeg te kwetteren. Wat klinkt dat toch mooi alshet verder zo stil is.Vandaag loop ik naar Leerdam dat is ongeveer 24 km. ik kom een bord tegen waarop staat Lopik 5 km. Alleen ik loop al een half uur a 5 km per uur staat er op het volgende bord Lopik 5 km.Loop ik 500 m verder zegt het bord Lopik 2 km. Ik ben daarom ook zeer teleur gesteld in de kennis van de ANWB.Volgens mij zijn ze daar aan een nieuwe meetlat toe of een nieuwe bril. Uiteindelijkben ik toch in Lopik en heb ik er 15 km opzitten.Nu nog naar de overkant maar helaas de pont vaart alleen in het weekeind. U moet naar Schoonhoven naar de overkant wordt mij verteld. Dat is allemaal leuk en aardig maar dat is wel 12 km de verkeerde kant op. Toch heb ik het maar gedaan ik loop hier over de Lekdijk en het is ontzettend warm. Halverwege heb ik bij mensen gevraagd of ze nog wat water over hadden voor mij , dit is geen probleem.In Schoonhoven met de pont naar de overkant en ik loop richting Goudriaan en dan naar Nieuwland. De telefoon gaat en ik probeer hem te pakken , maar juist op zo'n moment zit alles in de weg te laat.Ik kijk op het display en zie voor mij een vreemd nummer.Even kijken wie er antwoordt als ik op bellen druk.He' Co met Jan Ros waar loop je. O ik ben net zo'n beetje bij Noordeloos. Nou dan kom ik je opzoeken ik bel je nog wel. Net voor Meerkerk komt een mevrouw op me af en zegt he' Co ik ben Tiny Ros, Jan staat even verder. Kom ik bij de auto wordt alles ingeladen en ben ik ontvoerd naar de camping in Herwijnen. Hier ben ik gedropt en hebben we samen nog wat gedronken wat we van de eigenaar aangeboden kregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten