maandag 25 april 2011

Maandag Someren 0 km

Wat lekker een rustdag. Na acht dagen lopen was ik enigsinds moe, dus heb ik besloten om twee nachten op deze mooie camping te blijven. Uitslapen tot acht uur alhoewel ik om zeven uur al wakker ben maar ik lig eigenlijk nog wel lekker.Even wassen kopje thee en een broodje eten en tanden poetsen. Zo nu mijn verhaal van gisteren nog even op de weblog proberen te zetten. Ik zit hier in een stoel op het terras dat wat confortabeler zit dan in of voor je tent.In eerste instantie lukte het niet. Nou dan straks maar. Ik loop naar mijn tent en berg alles op. is dat je nieuwe route hoor ik roepen vanuit een caravan waar een vrouw alleen zit. Mag ik het even zien vraagt ze. ze kijk ernaar en zegt het eerste stukje ken ik maar de rest niet. Of ik wat wilde drinken, nou lekker. n'Pilsje nou nee dat is me nog te vroeg. heeft u cola jawel zegt ze , en even later krijg ik mijn frisje. Je mag je laptop hier wel opladen hoor. En even later probeer ik mijn verhaal van gisteren te publiceren. Nu lukt het wel. Wil je een boterham, nou dat sla ik niet af. Brood op tafel boter en vleeswaren. Eet maar genoeg hoor anders gaat het brood naar de peerden. Hier heb je nog wat brood voor morgen ook. Wat een lief mensje deze Meta Koelewijn. Verder heb ik lekker in de zon gezeten en gelegen. Heerlijk een dagje rust. Morgen ga ik mijn reis weer vervolgen en hoop dat nu alles voorspoedig verloopt zonder ook maar iets te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten