woensdag 20 april 2011

Dinsdag 19 april Zaandam-Amsterdam-Amstelveen-Nes a/d Amstel-Waverveen 29,5 km

Vanmorgen om acht uur gestart na mijn ontbijt. De boel inpakken en op de foto gezet met mijn kar. De heer Laan vond het zo'n leuk ding, hij zoiets nog nooit gezien. De weergoden zijn mij goed gezind het is weer mooi weer.Dwalend door Zaandam loop ik naar de Hempont. Hier wordik aangesproken door een jongeman die vraagt waar de reis naar toe is. Naar Rome vertelde ik hem,maar intussen komen er al meer mensen om mij heen staan. Heeft u ook een weblog, ja zei ik en ik rits mijn tas open en geef hem een flyer met een folder van Dupla.Ook de andere mensen wilden wel zo'n flyer. intussen zijn we aan de andere kant aangeland en sta ik uiteraard in de weg want ik moest m'n spullen weer in de tas doen.Dwars door Amsterdam lopen dat valt niet mee, voor elk stoplicht moet ik wachten, dus het tempo ligt niet zo erg hoog.Ik loop richting Gelderlandplein waar Marian werkt die heeft nog het een en ander mee wat ik nog ben vergeten.Lekker koffie gedronken en wat uitrusten maar na een uur ben ik weer vertrokken, anders kom ik vandaag niet op mijn bestemming.Ik moet nog 15 km dat is toch nog zo'n drie uur wandelen.Het is heerlijk lopen over de Amsteldijk, bij Nessersluis a/d Amstel stap ik het kabelpont op en laat mij voor 25cent naar de overkant brengen, want een geld. Zo nog drie km dan ben ik op de camping bij de boer. Hier word ik hartelijk ontvangen en krijg ik een rondleiding. Een glaasje fris kreeg ik aangeboden. Daarna ben ik gaan douchen, m'n potje koken en dan denk ik dat ik zo de kooi in duik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten