donderdag 28 juli 2011

Dinsdag 26 juli Sutri-Monterosi-Campagno di Roma-Formello-Isola Farnese -La Storta 43 km

Weer vertrek ik in het donker. Het achterlicht aan dan kunnen ze me goed zien hoop ik. Eerst een heel stuk langs de weg . De auto's rijden hier erg hard. Als ik zo langs de weg kijk wat er aan onderdelen ligt dat is ongelofelijk. Opruimen daar hebben ze hier niet van gehoord. Uiteindelijk sla ik een bospad in. Het is wel weer klimmen met 9 % en dalen met 15 %. Dat dalen is erg steil. Mijn knie begint alweer aardig in opspraak te komen. Hier in het bos hoor ik weer vogelgeluiden al is het maar heel sumier. De krekels die hoor je goed. Soms wil je wel eens dat dat stopt. Ik loop hier over grindpaden. het is weer grindglijden vandaag. Voorbij Formello lijken de heuvels hoger te worden.Een lange weg omhoog en dan weer steil naar beneden. De aanwijzingen vind ik vandaag op sommige plaatsen erg slecht. Dus loop je weleens verkeerd. Ongeveer vijf km voor Isola Farnese zet ik de kar aan de kant om wat te rusten en wat drinken. Zit ik net vijf minuten komt er een trekker aan en stopt. De man probeerd me uit te leggen dat ik niet over de brug kan omdat die stuk is. Er liggen alleen een paar keien in het water. Toch heb ik de gok genomen om over die keien te hobbelen. Dat gaat allemaal maar net goed. Maar ik ben aan de overkant. Anders moet ik acht km omlopen. Ik vraag aan de man waar de camping is.Er is daar geen camping. Hij geeft mij een adres van een klooster in La Storta . Dit plaatje ligt drie km verder. Als ik daar aan kom is er nog plaats voor mij . Om half negen lig ik in mijn bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten