vrijdag 22 juli 2011

Vrijdag 22 juli Bolsena 2 km

Niet zo vroeg opstaan is ook best lekker.Mijn knie begint al aardig te herstellen. Tijdens het ontbijt krijgen we allemaal een kalender mee van een zuster. Na het ontbijt heb ik afscheid genomen van Peter. Mijn tocht is vandaag niet zo lang. Ik verhuis van klooster naar camping voor een nacht. Anders ben ik te vroeg in Rome. Op de camping zoek ik naar mijn aangewezen plaats, maar kan het niet zo snel vinden. Een praatje met een belgisch echtpaar die zeggen misschien achter ons.Dat klopt een smalle strook achter de caravans is voor trekkers tenten. Bij de Belgen krijg ik een kop koffie en een croisant. Ook krijg ik nog een donatie, super he'. Vanmiddag word ik gevraagd voor de koffie bij de buren en daarna nog een biertje. Lekker hoor. Heb ik vanavond bijna mijn eten op komt er een andere buurman vragen of ik nog patat wil. O zegt ie ik zie dat je je eten al bijna op heb. Verder heb ik vandaag niet zoveel gedaan. Morgen ga ik weer aan de wandel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten