maandag 11 juli 2011

Maandag 11 juli Firenze-Casciano val di Pesa 20 km

Het was nogal rumoerig gisteravond op de camping. Voor ik in slaap viel was het zeker twee uur. Ja en dan ben je smorgens ook wat later. Vandaag ga ik richting Siena. De Toscane waar ik nu loop is ook wat heuvelachtig. Hier loop ik gedeeltelijk door bos. Dat geeft wat bescherming tegen de zon. Ook in dit gebied kom ik hagedissen, salamanders en egels tegen. Ontzettend veel dieren worden hier dood gereden. Als ik om twaalf uur in Casciano aan kom is het hier 38 graden. Dus ik ben blij dat ik er ben. Daardoor is het tempo om te lopen niet erg hoog. Hier staat een drinkwaterautomaat waar dankbaar gebruik van wordt gemaakt. Constant staan er mensen met fkessen of jerrycans om die te vullen met water. Mijn knie gaat redelijk na twee dagen rust. Hopelijk blijft dat ook zo. Vandaag heb ik niet veel meegemaakt. morgen misschien wel je weet maar nooit hoe het balletje rolt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten