vrijdag 8 juli 2011

Woensdag 6 juli Lendinara-Fratta-Pincara-Ospitaletten-Occiobello-Ferrara 38 km

Het vroeg opstaan is voor mij geen probleem daar ben ik nu wel aangewend. Als ik beneden kom om mijn ontbijt te nuttigen staat er een verrassing. Op tafel staan twee flessen drinken voor me klaar. Een met water en een met limonade. Na drie uur lopen ga ik even koffie zetten en wat eten. De temperatuur loopt zeer snel op naar ruim 30 Graden. Het valt me al een paar dagen op dat hier geen zonnepanelen op de daken liggen. Je zou toch zeggen dat je dat hier best kan doen met al die zon. Het vogel geluid mis ik hier ook, af en toe hoor ik wat fluiten, maar dat is nihil. Wel heel veel salamanders en hagedissen. Als je door deze streekloop is het net of je door een polder van Nederland loopt. Alleen is het hier een beetje warmer. Bij Ferrara steek ik rivier de Po over. En loop ik richting camping. Daar kom ik gelijk met twee mannen uit Friesland aan. Zij gaan via Rome door naar Albanie op de fiets voor een kerkelijk projekt. Vanavond heb ik mijn tweede meloen gedeeld met deze mensen. Anno Pot en Bouke Deelstra zoals ze heten wisselen hun weblog uit . Zo kunnen we elkaar volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten