donderdag 28 juli 2011

La Storta Rome 16 km

Ik vertrek niet zo vroeg vandaag omdat het een korte afstand is. Ook hier moet ik langs de weg. Hoedichter ik bij Rome kom hoe drukker het wordt. Na tien km lopen ben ik de weg kwijt. Terug lopen en een aanwijzing zoeken. Gevonden en ik zit weer op de delfde weg. Vragen aan mensen leverd niets op. Die laatste vijf km ben ik met de bus gegaan, ook omdat ik erg veel last heb van mijn knie. Als je geen plattegrond heb van deze stad vind je het nooit. Ik ben naar het St. Pieterplein gelopen. Hier is heel veel politie op de been. Als je naar binnen wil moet je een scanapparaat. Ik moet zelfs mijn kar gedeeltelijk uitpakken. Het is hier zo druk , je kan bijna over de hoofden lopen.Het overnachtingadres watik heb is vol . Het volgende adres kan ik niet vinden en als ik het vraag weet niemand waar het is. Zo heb ik drie uur rond gelopen. Het regent pijpenstelen dus ook het regenpak moet ik aantrekken. Ik had me juist een zonnig einde beloofd.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Co,nog effies en dan weer een hele prestatie achter de rug.We hebben met veel aandacht al je belevenissen gelezen.
    Nog een paar fijne dagen met Marian in Rome.
    Vandaag (donderdag) zijn de kids te gast.
    We gaan vanmiddag met ze naar de Holle Bolle Boom.
    groetjes van Rina,Gerrit,Jolien,Ferry en Daan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Buurman, knappe prestatie.

    Ik zal vanavond de kaart updaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Co . Gefeliciteerd met het volbrengen van de tocht.Jammer dat je toch weer last van je knie hebt.Ja ze hadden gerust de zon eens flink mogen laten schijnen voor je, tenslotte heb je al regen genoeg gehad.Misschien als ik dit berichtje maakt, is je zonnetje al bij je en dat schijnt altijd Nog een paar fijne dagen en een goede terug reis .
    Tiny en Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Co, weer een geweldige prestatie en we hebben weer genoten van jou verhalen. We zijn erg nieuwsgierig naar de foto's achter de verhalen. Wij hebben de laatste verhalen vanuit Duitsland en Tsjechiƫ gevolgd.

    Groetjes de buurtjes van nr 8 en tot eind Augustus want dan zijn wij pas terug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Co
    Ik wil nog even je buurman van GAGstar bedanken die ons zo mooi heeft laten zien waar je was.Geweldig!!
    Groeten Tiny en Jan

    BeantwoordenVerwijderen