woensdag 20 juli 2011

Zaterdag 16 juli Buonconvento- San Quiro d' Oreia 22 km.

Vandaag neem ik de weg want van al dat stof haapen heb ik wel genoeg. De heuvels blijven gelijk. Glooiend,lang en hoog. Soms denk ik dat ik er ben. Maar elke keer word ik verrast dan moet je nog een paar km klimmen. Gelukkig is het vandaag niet zo warm, 35 graden maar. Op dit pad ben ik niemand tegen gekomen. Behalve de auto's die met volle snelheid voorbij gieren. Enkele auto's of motoren toeteren en steken hun hand op. Een aantal keer op dit pad zet ik de kar aan de kant. Even wat eten en drinken. Dan kom ik aan in San Quiro d' Oreia wat uiteraard boven op zo'n bult ligt. Op zoek naar Don Gianni, Dat is niet niet moeilijk te vinden. Alleen er is niemand. Iemand van de bibliotheek heeft voor mij gebeld. O, met een paar minuten ben ik er. Een half uur later komt er een man aan. U mag er om half drie in dus u moet u nog even vermaken. Als ik om die tijd terug kom staat de deur open en mag ik naar binnen. Daarna nog even boodschappen doen. Als ik terug kom staan er nog twintig pelgrims voor de deur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten