zondag 10 juli 2011

Zaterdag 9 juli La Cicogna-Firenze (Florance) 6 km

Gisteravond heb ik toch maar besloten om mijn knie te ontzien van het kimwerk. De etappe van La Cocogna naar Monte di Fo zou ik moeten klimmen van acht meter naar bijna duizend meter. Dus ik heb de trein naar Firenze genomen. Ik weet dat het niet zo sportief is. Zonder mankementen thuis aankomen is ook heel belangrijk. Als ik de trein instap ga ik op de verkeerde plaats zitten. Op je ticket staat nl een stoel nummer. Twee plaatsen verder is mijn stoel. In Firenze aangekomen loop je zo het perron af de stad in. Eerst zoek ik rivier Arno op en loop dan richting camping. Deze camping staat boven op een berg. Ik moet dus toch nog klimmen vandaag. Hier is het 35 graden dus te warm om nog wat te ondernemen. In de schaduw is de beste plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten