donderdag 14 juli 2011

Woensdag 13 juli Barberinoval d'Elsa-San Martino-Poggibonsi-Bellavista-Monterggioni 28 km

Gisteravond heb ik mijn wekker op half vier gezet. Zodat ik om vijf uur kan lopen. Dit doe ik om de warmte voor te blijven. Om vijf uur is het al of nog 22 graden. Gelukkig komt er wat wind opzetten. Als ik dan om half zeven in San Martino aankom roept een man naar me "even koffie drinken".O k zeg ik. Ik ga zitten en de man haaldkoffie en een croissant. Van mij zegt de man. Er komt een discussie op gang onder de aanwezige Italianen. Een ervan wilde wel van Rome naar Holland lopen. Hier moet de rest hartelijk om lachen. Ik schud de hand en bedank de man voor het aangebodene. Dan ga ik verder naar Poggibonsi en zie ik onderweg velden met zonnebloemen en natuurlijk ook olijven. Vandaag zie ik wat groenlingen vliegen. Wat zijn dat mooie vigels. Verder mis ik het gefluit en getjilp van andere vogels. Dus zal ik zelf moeten fluiten en zingen. Wel de cascades hoor ik de hele dag. Dit is een kever van zo'n 3 a 4 cm groot een enkele keer zie ik er een in de bomen. Als ik in Monterggioni aankom volg ik het bordje camping. Maar dat valt een beetje tegen. Het pad is vier km en als er een auto aankomt is het stofhappen. Bij de receptie krijg ik wat informatie waar ik verdere overnachtingen kan vinden. Vanmiddag heb ik nog even gezwommen. Daar fris je lekker van op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten