zaterdag 12 juni 2010

Donderdag 10 Juni Tardajos-Hornillosdel Camino-San Bol-Hontanas 22 km

Het is een trieste dag regen en harde wind en het ziet er naar uit dat het ook niet droog wordt vandaag.
In het begin loop ik nog over grindpaden tot Hornillos del Camino waar ik bij de kerk zelf koffie heb gezet in het portaal van de kerk.
Hierna ben ik verder gegaan samen met een Zwitser die vorig jaar zijn bedrijf heeft verkocht, zijn bedrijf maakt medische apparaten voor radiologie.
Nu helpt hij andere startende ondernemers op weg en adviseerd hij, dit doet hij een dag per week, een interressante man.
Het is nu een blubberige boel en loopt erg zwaar, mijn schoenen zijn drijfnat en ook onder de bagger net als mijn weelie, het ziet er niet uit.
Het is half elf en we zijn aangekomen in Hontanas, zelf dachten we dat we in San Bol waren, allebij wel drijfnat, onze kleren werden gewassen en gedroogd tegen een vergoeding.
Volgens de berichten is het morgen ook een natte dag, maar ik hoop dat het meevalt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten