zondag 27 juni 2010

Zondag 27 Juni Vilaserio- As Maronas-Hospital- Cee 42 km

Er staat nog al wat wind en het is wat bewolkt, maar dat zegt niets in deze omgeving, ik sta er soms van versteld van hoe het weer hier zo kan veranderen.
De zon komt vandaag pas om tien uur achter de wolken vandaan, en dan nog maar heel sumier, het wordt nu wel wat warmer, dat is wel prettig.
Ik loop nog steeds de route, en wandel door zo'n prachtig natuurgebied, dit is met geen pen te beschrijven, bergen en de begroeiingen, onvoorstelbaar.
In een klein plaatsje waar ik door heen loop, lopen twee kuikens voor me, ze nemen de spurt en botsen met regelmaat tegen elkaar wat een koddig schouwspel is.
Bij Hospital heb ik een broodje gegeten, daarna ben ik van de route afgeweken en heb ik de weg genomen, bij deze plaats zie ik voor het eerst weer zeemeeuwen, dus moet ik nu toch wel gauw bij de zee zijn, dat klopt ook wel want het is nog maar elf km naar Cee.

1 opmerking:

  1. Hallo Co
    Ik moest even een paar dagen inhalen met lezen.Ik ben even druk met naar het ziekenhuis rijden en telefoontjes plegen. Maar jij gaat heel voorspoedig zie ik wel . En zo te lezen klopt het ook dat de laatste loodjes het zwaarst wegen.Maar wat een prestatie man, ik blijf me steeds weer verbazen over je. Grote stappen gauw thuis zeggen ze ook wel maar jij blijft maar van huis aflopen .Gelukkig komt daar bijna een einde aan en kan je gaan af kikken .Misschien nog een boek schrijven over deze geweldige tocht dat kan jij best,dat heb je bewezen met je mooie stukjes T`is toch of je meeloopt. Ik wens je veel plezier op je laatste stuk en vast gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Groeten Tiny en Jan Ros

    BeantwoordenVerwijderen