dinsdag 8 juni 2010

Zaterdag 5 Juni LOs Arcos-Sansol-Torres del Rio-Ermita de la Virgen del Poyo-Viana-Virgen de las Ceuvas-Locrono 28 km

Ik vertrek op tijd want het wordt erg warm vandaag is de voorspelling.
De route loopt vandaag evenwijdig aan de weg, en langzamerhand wordt het drukker, dus het is verstandig als je op tijd vertrekt en zorgt dat je tussen 12 uur en 14 uur binnen bent anders zijn de gites vol.
Drie klimmetjes heb ik gedaan,maar tot nog toe valt het mee althans voor mij want ik zie nu al mensen erg moeilijk lopen, onderweg ontmoette ik een wat ouder echtpaar ook met een wheelie met dubbele tas.
Zij gaan wel over de route dat lijkt mij erg zwaar, en dat klopt ook wel want zij komen om zes uur binnen, maar hier is het vol, doorlopen dus maar naar het volgende adres.
Ik ben vandaag om half een binnen, en lekker, even opfrissen en een biertje halen.
Ik zit te eten en er wordt mij van alle kanten wat toegestopt , sla , wijn en fruit , soms heb ik zo'n dag , ik voel me dan net een zwerver.
Hier staan drie kerken, waarvan de toren van een van die kerken bezet is door twee echtparen ooievaar net als in Los Arcos, ik wist niet dat deze beesten zo kerkelijk gezindzijn.
Het aftellen is begonnen, het is nu nog maar 611,5 km naar S d C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten