zaterdag 12 juni 2010

Zaterdag 12 Juni Fromista-Carrion los Condes-Ledigos 38 km

Ik ben vandaag vroeg opgestaan omdat ik een lange dag voor de boeg zou hebben, alleen moet ik dan wel bij mijn kar kunnen komen en die deur is nog op slot.
Het regent nog steeds als ik vertrek richting Carrion los Condes, en dat ik in deze plaats 3 uur later arriveer lijkt het wel wat op te klaren, zo eerst even een bakkie doen.
Welliswaar drijg de zon door te breken, maar krijgt nog weinig kans door de zwarte bewolking, ik waag het er op om mijn regenpak uit te laten.
De laatste 23 km zijn erg saai, een lange rechte weg, tot 6 km voor mijn bestemming krijg ik een lekke band, pssssssss is het en leeg.
Dat komt even heel slecht uit want een kwartier eerder is het weer beginnen te regenen, nou probeer maar een band te plakken in de regen, dat valt niet mee, maar toch gelukt, dus lopen maar weer naar Ledigos wat mijn eindbestemming is vandaag.

1 opmerking:

  1. Nog ongeveer 400 km in pakweg 15 dagen naar Santiago. Je hebt dan in totaal 108 dagen gelopen, geweldig.
    Kan je het nog opbrengen: daarna 3 dagen en 85 km verder naar Finsterra, het einde van de wereld en de zon zien ondergaan in de Atlantische Oceaan. Dit beeld zal je je leven lang bijbleven.
    Mooi te lopen samen met Marian en een goede training voor de 4-daagse.

    BeantwoordenVerwijderen