zondag 13 juni 2010

Zondag 13 Juni Ledigos-Bercianos del Real Camino--Sahagun-El Burgo Ranero 34 km

Hoera het is droog maar nog wel zwaar bewolkt, hopelijk blijft het droog, ik waag het er op pm de jas uit te laten.
Het is vandaag weer een lange bijna rechte weg en een enkel klein heuveltje, het loopt wel lekker, het is windstil en zo´n 18 graden.
Als ik in Sahagun aankom heb ik er 16 km opzitten, ik loop daar door de straten die op kruispunten en andere in en uitgangen zijn afgesloten.
Ik bestel ergens een kop koffie en daar hoor ik dat er El Torro is wat vrijdag al is begonnen, dat is groot feest, overal in de straten geklal van vuurwerk en hier en daar een dronkaard.
Ik denk dat ik het laatst verkeerd heb begrepen , waarschijnlijk is El Torro in diverse plaatsen tot september i.p.v. alleen in september.
Zo meteen ga ik Marian even bellen om haar te feliciteren omdat het vandaag onze trouwdag is, 36 jaar geleden zijn we in het huwelijksbootje gestapt, die nog steeds is blijven drijven, van te voren had ik al bloemen besteld en laten bezorgen.
Het is toch de hele dag droog gebleven en nu zit ik in de zon.

1 opmerking:

  1. co, nog van harte hoor met je trouwdag en vele gelukkige jaren erbij, groetjes van jack en conny.

    BeantwoordenVerwijderen