dinsdag 14 juni 2011

Dinsdag 14 juni Prutz-Ried-Tosens-Lafairs-Pfunds/Stuben-Vorderrauth 20 km

Het is droog, de tent is nog nat maar het is niet anders inpakken maar. Eerst mijn poezelige voetjes insmeren en dan in de beentjes na twee rustdagen. Het is wel lekker wat rust maar mijn voetjes worden er wel wat onrustig van. Als ik start ga ik heel gelijdelijk omhoog dat is wel lekker niet gelijk zo'n grote bult voor je neus. Vijf km voor Lafairs wordt het meer heuvelachtig en een keer een stevige klim. Drie km verder mag ik twee keer achter elkaar behoorlijk klimmen. Hierna wordt het weer wat vlakker. Het is vandaag jasje aan en jasje uit. Dat is niet zoprettig het stagneerd het tempo. Al een paar dagen loop ik langs rivier Inn. Aan het begin is het een rustige rivier met af en toe een stroomvcersnelling. Maar nu ik regelmatig van 900 meter naar 1200 meter loop wordt de rivier steeds wilder. Al meer zijriviertjes komen er hier op uit. Wat een heel mooi gezicht is. Vogels die vlak over het water scheren en op rotsen in het water landen. Bij Kajetenbrucke is een camping waar ik bivakkeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten