donderdag 30 juni 2011

Donderdag 30 juni Brenzone-Pai-Torri del Benaco-Garda-Bardolino 22 km.

Gisteravond nog een hevige onweersbui en uiteraard een fikse regenbui hoort er dan ook bij. Ik heb daar geen last van gehad want ik lag lekker in mijn mandje. Vanmorgen is het wel heerlijk fris dus goed weer om te lopen. Bewolkt is het nog wel maar er komt niets uit vandaan. Het is jammer dat er maar kleine stukjes fietspad zijn dus wordt het over de hoofdweg lopen. Het blijft een hardstikke mooi gezicht naar en over het water te kijken. Je ziet elke keer weer wat anders. Net voor Torri del Benaco mag ik een klein beetje klimmen. In deze plaats heb ik de sleutel die ik nog steeds bij me heb van het hotel uit Grumo op gestuurd. Alleen ik moest eerst een enveloppe halen bij een tabakswinkel want het postkantoor heeft die niet. De mensen van de winkel vragen waar ik vandaan kom. Ik vertel dat ik uit Nederland kom. Te voet vragen ze, ja zeg ik. Bravo bravo en ze staan in hun handen te klappen. Heel veel plezier nog. Als ik door Garda loop wemelt het van de vakantiegangers. Maar ik loop stug door op zoek naar een camping. Tussen Garda en Bardolino kom ik een camping tegen en stop er. Het is al behoorlijk op temperatuur. Ik meld me aan en zet mijn tent neer. Even uitrusten op mijn kar. De buurvrouw komt met een fles ijskoud water aan . Omdat het zo koud is zegt ze. Vanavond vraag ik of ik mijn laptop mag opladen, dat mag. Ik krijg een stoel en een kopje koffie. Hele leuke mensen uit het oosten van het land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten