zondag 12 juni 2011

Zaterdag 11 juni Landeck-FlieB-Prutz 15 km

Het regent als ik uit mijn tent kom. Nou dan de tent maar nat in de tas hij droogt wel weer op de volgende plek. Bij de start mag ik direkt 350 meter omhoog klimmen over twee km. In het begin loop ik over een smal weggetje wat naar Slot Landeck gaat. Dit Slot is een museum en is nog dicht als ik daar ben. De weg gaat over in een bospad en is wat rul wat zwaarder loopt. Als ik ruim een uur heb gelopen kijk ik nog steeds uit op Landeck. Nu moet ik ook de regenbroek aantrekken want het gaat steeds harder regenen. Na drie en een half uur ben ik eindelijk op het hoogste punt. En zit ik op 1100 meter na acht haarspeldbochten en twee km verder. Vanaf dit punt maag ik slalommend om de koeienvlaaien door het weiland. Na een km zit ik weer op de weg.Na vier km kom ik aan in FlieB. Niemand op straat te zien met al die regen. Hier moet ik over een drukke hoofdweg. Ik ben weer blij dat ik op het fietspad kanlopen. Als ik de rivier Inn via een Pontlezbrug oversteek loopt dat heerlijk rustig aan de rand van het bos. Zo loop ik Prutz binnen en kom ik uit bij een camping. Eerst een kop koffie en dan de tent opzetten. Het vermoeide lichaam is aan rust toe na al het klimmen en in de regen lopen. Allemaal prettige Pinster dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten