woensdag 22 juni 2011

Gretl am See-Termeno- Egna 17 km

Vanaf de Kaldersee zijn de eerste km vlak. Daarna mag ik klimmen omdat ik de route neem. Over dit pad past netaan mijn kar. Het is weer keienstappen en boomstronkstruikelen en alles wat ik nog meer tegen kom. Door het bos klimmen en klauteren is best heel mooi maar erg zwaar. Van hieruit kijki ik van boven af naar de fruitbomen. Wat een prachtig uitzicht heb je hier. Soms gaat het erg steil naar beneden en dus ook steil omhoog. Een paar keer moest ik mijn kas voor me houden uit veiligheid. Anders zou ik voorover vallen zo steil is het. Een stap en dan een meter glijden zo ga ik naar beneden. Dit gaat goed als je hget maar rustig aan doet.Na het klimmen en afdalen ben ik drijfnat. Het is erg warm vandaag.Vijf km voor Egna steek ik rivier de Etsch over en loop tot aan Egna langs de rivier. Het water is nog niet veel veranderd. Nog steeds ziet het water erg troebel van de modder. In Egna zit ik in een gasthaus van een fruitteler.Vanmiddag ben ik met de trein naar Bolzano geweest. Op zoek naar een sportwinkel. Daar zijn mijn stokken gerepareerd. O zegt de man alleen een nieuw stuk ertussen dat is alles.Ondertussen is het beginnen te regenen, een buitje van 'n uur.

1 opmerking:

  1. Hi Co,
    Ik ben blij dat je tent weer op een normale manier gebruikt kan worden. Wat het weer betreft: je treft het hoogstwaarschijnlijk beter dan wij. Het is hier al meer dan een week erg regenachtig en vrij koud. Ik hoor van veel mensen dat ze geen reacties kunnen plaatsen. Ik hoop dat deze reactie wel in één keer goed gaat. Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen