dinsdag 14 juni 2011

Maandag 13 juni Rustdag

Als ik vanmorgen mijn tent uit wil om mij te wassen moet ik wel eerst mijn regenjas aantrekken.Door de stromende regen naar de douche. Daarna ontbijt en maar wachten tot het droog wordt. Helaas vandaag zit ik opgesloten in mijn tent. Ik kan zelfs geen bakkie zetten zo hard regent het. Om tien uur belt Marian en feliciteerd mij met onze trouwdag. Van te voren had ik bloemen geregeld. Het is elf uur en heb toch wel trek in een kop koffie. Dus door de regen naar de kantine. Daar komt ook een duits echtpaar die met hun camper tegenover mij staan. Achter de camper hebben zij een paardentrailer en ik vraag of ze ook een paard mee hebben. De man moet er hartelijk om lachen. Nee zegt ie daar staan twee motoren in. O zeg ik, ik dacht al. Om vier uur is het eindelijk droog. Wel jammer zo laat want ik wilde eigenlijk de bergen in om naar de gletjers te kijken. Later in de middag maak ik een praatje met een echtpaar uit Drente. Hier word ik uitgenodigd om wat te drinken. Zo, snel eten koken want het begint wer te regenen. Ik hoop maar dat het morgen droog is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten