dinsdag 7 juni 2011

Dinsdag 7 juni Reutte-Heiterwang-Bichlbach-Lahn-Lermoos-Biberwier 24 km

In alle vroegte vertrek ik van de camping. Het weer is goed wel een beetje fris maar dat vind ik niet zo erg. Het wordt een klimdag vandaag. Al na een km ligt er een bult voor me en mag ik naar 1050 m klimmen. Dit klimmen mag ik over een los grindpad doen. Af en toe glij ik naar beneden. Op dit pad kom ik zwarte hagedissen tegen. Eerst dacht ik dat ze opgedroogd waren, opeens begint er een te bewegen. Ik lop toch weer door het bos waar ik veel mooie bloemen en planten zie. Richting Heiterwang daal ik een klein beetje. Maar de volgende zeven km ga ik wee omhoog naar 1150 meter. Halverwege ga ik op een bankje zitten een broodje eten. komt er een trekker langs met die een enorme rookwolk produceerd. Nou lekker dacht ik. De laatste twee km gaat het van heuveltj op en af. Hier heb ik me vergist want de laatste km moet ik eigenlijk steil naar beneden over een heel smal pad om in Lermoos te komen. Dit heb ik niet gedaan en ben terug gelopen. Ik heb het pad naast de hoofdweg genomen en zo naar Lermoos gegaan. Hier nog wat boodschappen doen en op naar de camping in Biberwier waar ik om twee uur ben. Tot 15.00 uur pauze staat er op een briefje maar zoek zelf maar een plaats. Dat heb ik gedaan.

1 opmerking:

  1. Hallo Co
    Je gaat nog steeds geweldig door in een prachtige natuur begrijp ik wel aan je leuke verhalen.
    Wel wat wisselvallig weer begrijp ik. Als de regen komt als je tentje eenmaal staat blijft het meeste toch droog.
    Je begon al bergen te zien dus misschien komt er dan nog wat klim glibber en glijwerk aan.
    Als je maar goed uitkijkt ,vallen doet pijn daar ben je wel achter .Wandel met veel plezier en de hartelijke groeten van Tiny en Jan .

    BeantwoordenVerwijderen