donderdag 9 juni 2011

Donderdag 9 juni Nassereith-Strad-Tarrenz-Imst 17 km

Als ik het Gasthaus Maria verlaat komt er af en toe een spatje regen uit de lucht vallen. Ik loop richting Dormitz en maag gelijk een beetje omhoog. Na Dormitz neem ik de route en loop ik aan de rand van het bos. Soms loop ik door het bos dat is wel lekker want dan hoor ik het verkeer niet zo erg.Opeens heb ik een heel stel meiden achter me aan. Allemaal met een bel om hun nek tot ik door een hek moet en daar mogen zij niet door. In het bos zie ik een zwarte eekhoorn die razend snel de boom in klimt. Niet meer te vinden. Dan al die prachtige varens van 60 cm tot wel 1 mter hoog. En al die verschillende mossen. Wat een pracht allemaal. Het plaatsje Strad telt ongeveer vijftien huizen. Hier vandaan loop ik naar Kneippenlage waar een rekonstruktie is gebouwd van een waterbron. Door lopen langs Tarrenz naar Imst. Ik zoek eigenlijk naar een Gasthaus maar kom een camping tegen. Ga ik de camping op of loop ik door omdat het net begint te regenen. Uiteidelijk ben ik de camping opgegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten