maandag 20 juni 2011

Zaterdag 18 juni Lasa-Silandro-Vezano-Coldrano-Laces. 18 km

Vanmorgen werd ik wakker geschoten. Grote knallen als of ze een onweersbui aan het weg schieten zijn. Misschien was het wel in de marmergroeve waar ze met dynamiet weer wat opblazen. Maar ik ben in iedergeval wakker. Vanaf de Rechensee loop ik langs rivier de Etsch. Daar vandaan is het water glashelder tot Lasa aan toe. Vanmorgen loop ik weer langs deze rivier richting Laces en als ik naar het water kijk lijkt het wel een modderstroom. Het zal wel met de regenval te maken hebben. Al die kleine en grotere bergstroompjes nemen heel wat mee naar beneden. Het fietspad is ook een heel groot gedeelte van de route. Dus ik blijf het fietspad volgen. Als ik rond de middag in Laces aankom begint het te regenen. Dat wordt dus de tent opzetten in de regen, natte boel hoor. Om half acht is het droog. Snel even soep koken en de nassie. Als ik mijn eten op heb begint het weer te regenen. Vroeg naar bed dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten