maandag 27 juni 2011

Zondag 26 juni Rustdag St. Cristoforo

Deze nacht heb ik heel goed geslapen alhoewel ik om half vijf wakker ben. Dus nog maar een paar keer omdraaien en om half zeven het bed maar uit. Om half acht eerst even naar de bakker om brood en wat beleg te halen. Ik voel me al een stuk beter en alles begint weer te smaken. Gelukkig maar want ik wil morgen weer aan de wandel. Vanmiddag heb ik een klein wandelingetje gemaakt. Ik sta bij een klein kerkje uit 1236 dat boven op een heuvel staat. Dan volg ik een voetpad richting Canale. Daar vandaan maak ik een klimmetje door het bos. Als ik boven ben kijk ik over Lago di Galdonazzo. Een heel mooi uitzicht. Dan loop ik door de fruitvelden met appels en kersen. Er staan zelf nog jonge kersenbomen in bloei. Langzaam daal ik af en kom ik bij het stand weer uit en loop ik door naar de camping. Deze route duurde ongeveer een uur en tien minuten. Na deze wandeling heb ik koffie gezet en een lekker tukkie gedaan. Vanavond heb ik bij Patricia en Collin spaggetti gegeten. Heel erg lekker. Deze mensen hebben dit weekend heel goed voor me gezorgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten