woensdag 29 juni 2011

Woensdag 29 juni Nago-Malcesine-Brenzone 25 km

Nago is een grote toeristenplaats. Hotels,restaurants en souvenierswinkels. Het kan ook niet anders want waar een groot meer is heeft aantrekkingskracht op het publiek. Ik loop eerst een stukje langs de hoofdweg. Al snel is er een fietspad wat een stuk rustiger loopt. Mooi langs het water waar kleine golfjes tegen de oever kabbelen. Hier en daar moet ik toch de hoofdweg nemen. Maar de drukte van het bverkeer valt erg mee. Dan komt er en tunnel war ik doorheen moet. Ik zet mijn kar aan de kant en haal mijn achterlicht er uit. Die bind ik vast aan de snelbinder zodat ie goed te zien is en zet hem aan. Zo nu kan ik weer verder. Als het goed is word ik zo gezien. Op deze weg overkomt me dit zes keer. Bij de laatste tunnel is er een voetgangersloopbrug. Alleen de doorgang is te smal voor mijn kar.Als ik over het meer kijk is het druk met surfers en zeilbootjes. Het water ziet helder. Aan de overkant van het meer kijkn ik naar hoge bergen. Het is alleen jammer dat het wat heiig is. Anders zie je zo mooi de weerspiegeling van de bergen in het water. Als ik op de camping kom heb ik eerst maar een biertje gedronken. Het is hier 30 graden. Vanmiddag heb ik in ht meer gezwommen. Dat is heel lekker. Daar fris je erg van op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten