zondag 5 juni 2011

Zaterdag 4 juni Burggen- Bernbeuren-Lechbruck 18 km

Om half negen verlaat ik het gasthaus in Burggen. Het begint goed met een lekker zonnetje en niet al te warm. Na een uur kan ik mijn trui uittrekken en de pijpen van mijn broek ritsen. Ik loop door kleine dorpjes die bij mij neit op de kaart staan. Dit zijn dorpjes waar meer de rijkeren wonen. Dat kan je wel zien aan de prachtige huizen en de auto's die er bij staan en keurig verzorgde tuinen. Er is hier veel veeteeld maar als ik de koeien in het land tel kom ik niet verder dan hooguit dertig koeien. Daar zou je bij ons niet van kunnen leven. Maar ik denk dat de boeren er hier nog een brandhouthandel bij hebben. Ik zie steeds trekkers met een kloofmachine in werking. Dit hout wordt verpakt per m3 gestapeld op pallets. Soms zit er ook nog een netje omheen. Bij Haslach zie ik een meer aan de bosrand. Dit plaatsje bestaat uit vijf huizen. Doorlopen naar Bernbeuren moet ik toch nog wat omhoog maar het valt mee. Zo nog vijf km dan ben ik in Lechbruck. Maar dan ben ik nog niet op de camping. Die ligt net als andere campings een paar km buiten de plaats zelf. Mijn tent opgezet, zit ik net goed en wel in de zon begint het te regenen. Dit duurd een uur dan is het weer droog. Maar om vijf uur begint het te onweren en heel hard te regenen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten