zondag 12 juni 2011

Zondag 12 juni Prutz Rustdag

Vandaag heb ik lekker uit geslapen. Eerst ben ik mijn normale tijd wakker om half vijf. Nog een keer omdraaien en het is half negen. Dan mijn broodjes ophalen bij de receptie en opeten uiteraard. Daarna even lekeer douchen. Zo dan kan ik vandaag ook mijn kleren welwassen. Dus even een een muntje halen bij de receptie maar daar is geen zeep bij. Ja daar moet u zelf voor zorgen. Maar dat heb ik niet bij me zeg ik tegen de dame. Een moment zegt ze. twee minuten later komt ze met een beker met wat waspoeier erin. Dit krijg je van mij zegt ze. Dus de kleren in de wasmachine en als het klaar is buiten drogen . Dat kan vandaag want het is droog en een lekker windje. Vanmiddag heb ik de tas van mijn kar weer dicht genaaid. De naaden zijn los gegaan omdat hem ook gebruik als stoel. Al metal een klusjesdag vandaag. Ik plak er nog een rustdag aanvast.

1 opmerking:

  1. Hi pap,

    Wat lekker even een vrije dag, die kunt u wel gebruiken na al dat klimwerk en de glijpartijen.
    Nog bedankt voor de kaart voor Floor d'r verjaardag. Die is donderdag aangekomen. Jullie gefeliciteerd met de trouwdag. We hebben vandaag gezellig met z'n allen gezeten en gegeten.
    Hopen op beter weer en voorzichtig he!?
    Hi pap,

    Wat lekker even een vrije dag, die kunt u wel gebruiken na al dat klimwerk en de glijpartijen.
    Nog bedankt voor de kaart voor Floor d'r verjaardag. Die is donderdag aangekomen. Jullie gefeliciteerd met de trouwdag. We hebben vandaag gezellig met z'n allen gezeten en gegeten.
    Hopen
    Dikke kus van ons,

    Jan Coen en Yvonne, Lars, Floor en onze kleine lachebek Iza

    BeantwoordenVerwijderen