dinsdag 13 april 2010

Dinsdag 13 april Charenton du Cher-Cheverre- St. Mamet-St. Bonnet- Troncais- Les Mailleries-Les Nodin-Les Places- Cerilly 24 km











Ik moest eerst even zoeken naar de juiste weg om ui Chareton te komen, maar dat had ik snel gevonden.
Mooi door al die landweggetjes, dan kom je nog een wat tegen, zoals in Cheverre, daar was een boer zijn koeien aan het verweiden net dat ik die weg in liep.Al gauw kwam er iemand met een qquat aanrijden en vroeg waar ik naar toe ging,ik zei naar St. Bonnet, of achterop wilde gaan zitten dan bracht hij mij even verder.
Dat verder was zo'n 600 meter, dit moest welzei hij want zijn koeien kwamen zo van het land, en hij stond niet voor de gevolgen in, wel leuk de kar in de hand en ik achterop.
BijTrocais kwam ik uit bij wat ooit eens een fabriek was of zo, helemaal vervallen,maar als je daar dan door het bos loopt kom je wat watervalletjes tegen, heel mooi om te zien.
Dat ik vanmiddag om drie uur in Cerilly aankwam zag ik een camping, dat ga ik proberen, en dat lukte , maar ik moest wel eerst naar het gemeentehuis vragen of het wel mocht.
Dit was geen probleem, even de beheerder bellen en het was geregeld.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Co,

    Het is me eindelijk gelukt om een profiel aan te maken en dus doe ik toch nog maar eens een poging om een reactie te plaatsen. Wat ben je al ver! En wat heb je leuke ontmoetingen! Ik vind het toch heel bijzonder dat je dit doet. Wat het weer betreft zit je wel een beetje op de verkeerde plek. Bij ons is het echt voorjaar en behoorlijk zonnig. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Wij moeten weer werken.

    Veel succes verder.

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi























    Hoi Co,

    Allereerst gefeliciteerd met je meisie, jammer dat je niet even om een borrel kunt komen nou ja dan nemen wij die borrel wel voor jou.
    He het gaat heel goed he je bent al zo ver, als je zo doorgaat ben je veel eerder thuis dan je had gepland.
    Je verhaaltjes zijn erg leuk om te lezen, zo leven we helemaal met je mee ga zo door Jacobus.
    Heel veel groetjes Ben en Krijnie

    BeantwoordenVerwijderen