donderdag 8 april 2010

Zaterdag 3 april Auxerre-Vaux-Cours Barree- Vincelles- Cravant Donjon-Acolay-Vermenton 25 km.

Vanmorgen werd ik weer weggebracht naar de zuidkant van de stad, en liep ik richting Vaux, halverwege sprint er een ree voor me de weg op en verdwijnt even snel weer in het struikgewas, niets meer van te zien.
In eerste instantie wilde ik stoppen in Accolay maar helaas de camping was nog onbemand , hier en daar nog vragen maar men kon mij niet helpen.
Dan maar doorlopen naar Vermenton, ik zag al gauw een bordje met camping erop, toch maar even proberen, en ja hoor dat lukte.
Tentje opzetten en wat boodschappen halen, terug bij de tent mijn potje koken en lekker zitten eten , de boel opruimen en mijn bedje installeren.
Het weer is vandaag hetzelfde als gisteren, bewolkt en een klein beetje regen.
Groetjes allemaal en een goed en gezellig Pasen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten