donderdag 8 april 2010

Dinsdag 6 april Vezelay 0 km


Metz'n allen de berg op richting de basilique, maar bijna boven aan de berg moest ik plotseling bukken want daar kwam een talibanduif op me af gevlogen.
Als ik niet had gebukt dan had die duif recht in mijn gezicht gevlogen en hij scheerde over Ellen , je moet er toch niet aan denken wat er zou zijn gebeurd.
Achter de basilique hebben we wat met Thijs en Emma gevoetbalt, totdat Emma bloemmetjes zag en die voor opa ging plukken.
Na de middag zijn we naar Avallon gegaan om te proberen nieuwe hakken onder mijn schoenen te laten zetten, de man had het nogal druk, het kon wel maar dan kon ik ze donderdag weer ophalen, dat heb ik maar niet gedaan.
Terug bij het hotel lekker in de zon zitten, en samen met Ellen wat op de weblog zetten, Ellen heeft uitgelegd hoe ik dat het beste kan doen, dus ik hoop dat het nu allemaal lukt, tenminste als ik kontakt kan krijgen op het internet , en valt valt vaak tegen, je hebt nu eenmaal niet overal berijk.
Het weer ; het is vandaag een stralende dag 18 tot 20 graden, heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten