zondag 18 april 2010

Donderdag 15 april Villefrance d' Allier-Le Grant Catel- Ludin- Echassier- Lalizolle 45 km


Het weer; een mooie zonnige dag, vanmiddag rond half vier een klein buitje regen niet van betekenis, wel dat het wat kouder werd.
Het had vannacht gevroren, het ijs lag op de tent en rijp op het gras, dat was best een mooi gezicht met de zon erop, want die was er al vroeg bij.
Als je langs de weilanden loopt zijn de koeien erg nieuwschierig, ze hollen voorbij , stoppen tot je er bent en beginnen dan weer te hollen sommige springen.
Ik zou vandaag eigenlijk 29 km lopen, maar dan moet je wel kunnen overnachten,in Augereres was een camping maar die gaat pas 15 juni open.
Toen ben ik 9 km doorgelopen naar Lalizolle, daar gezocht naar een camping en gevonden alleen niemand te vinden.
Even bij de buren vragen, dan moet je even bellen, dat heb ik al drie keer gedaan zei ik,nou zegt ze ga gewoon staan en zorg dat je voor negen uur morgenochtend weg bent want dan zijn ze er weer.
Dat heb ik maar gedaan, alleen alle3swas op slot dus ik kon me niet douchen,nou dat zie ik morgen dan wel weer, dus gewoon illegaal camperen, het kost wel weinig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten