vrijdag 9 april 2010

Vrijdag 9 april Varzy- Chamery-Abourse-Dompiere sur Nievre-Gagy- Bas de la Celle-La Celle sur Nievre- Beaumont- Premery 41 km.


Vrijdag 9 april Varzy- Chamery-Abourse-Dompiere sur Nievre-Gagy- Bas de la Celle-La Celle sur Nievre- Beaumont- Premery 41 km.
Hoi het is droog, maar wel een klein beetje bewolkt, later op de dag begon de zon te schijnen.
Vandaag heb ik een heel stuk van de GR 654 kunnen lopen over paden van klei en grind of keien, dit was wel zwaar lopen maar ook heel mooi.
Regelmatig kom je als je door het bos loopt, grote stapels met omgezaagde bomen tegen, ook heb ik gezien dat er nieuwe aanplant is gedaan.
Maar dat zal wel voor de volgende generatie zijn om die weer om te zagen, want boompje groot plantertje dood.
Halverwege het bos heb ik mijn jas uit gedaan en in mijn tas gestopt, kaart eruit en zolang in mijn hoed gelegd,alles geregeld dacht ik totdat ik 3 km verder was en de kaart wilde pakken, ja die zat niet meer in de hoed natuurlijk.
Nou ik ga ook niet terug om die kaart op te halen, ik denk dat ik nog wel een winkel tegen kom, dat was ook zo alleen 30 km verder.
Ik heb een beetje op de zon gelopen en ik had nog wel een paar plaatsen in mijn hoofd zitten, maar af en toe moet je keuzes maken, welke kant ga ik op.
Uiteindelijk ben ik er toch gekomen , welleswaar veel te ver en moe, morgen op naar Never.

2 opmerkingen:

  1. Beste Co, ik wil eerst eens even proberen een reactie te plaatsen, want ik heb al een heel stuk geschreven en ben het ook weer kwijt, omdat je op één of andere manier een account moet aanmaken, en als dat mislukt,ben je het geschreven stuk gewoon kwijt. Ik probeer opnieuw. Gr Jaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Co,
    Wij volgen je elke dag en het wordt nu wel eens tijd om iets van ons te laten horen. We willen je heel veel succes wensen en hou vol. Je bent goed op weg. We vinden het een top prestatie en we genieten dagelijks van je reisverslag.
    Wietse en Marion

    BeantwoordenVerwijderen