maandag 26 april 2010

Zaterdag 24 April La Rochelambert-Blanzac-Rochelimagne-Polignag-Le Puy en Velay 16 km











Zo nog een klein stukje dan ben ik in Le Puy en Velay, ik was daar om kwart over twaalf de stad binnen gelopen, en wie kom ik daar tegen , juist Mirjam, Ron en Pascale die ik al eerder had ontmoed.
Gezamelijk koffie drinken, en naar de office de toerist, ik slaap nu 3 nachten in een jeugdherberg samen met nog twee andere medelanders die op de fiets naar Sevilla gaan.
Een van die jongens is afgestudeerd aardrijkskunde leraar, maar wilde eerst nog een stukje fietsen naar Spanje en misschien nog door naar Portugal,die andere jongen had zijn studie afgebroken en wist niet wat hij nu wilde.
Ik blijf hier in Le Puy en Velay tot en met maandag omdat ik mijn schoenen bij de schoenmaker heb gebracht,in eerste intantie kon ik ze dinsdag pas ophalen , maar ik heb gevraagd of het misschien maandag kon zodat ik mijn weg weer kon vervolgen.
Na veel gepraat mocht ik ze maandagmiddag om 17.00 uur ophalen, ik heel blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten