woensdag 28 april 2010

Maandag 26 April

Lekker uitgeslapen tot 7.00 uur, ontbijten en daarna kleren wassen en post weg brengen.
OP maandag is bijna alles dicht ook in Le Puy en Velay, dus je loopt wat rond en hier en daar naar wat gebouwen kijken er zijn er toch wel aantal winkels en huizen wat aan renovatie toe is.
Na de middag ben ik nog naar een sportwinkel geweest en heb ik nog een fles gas gekocht, want je weet maar nooit.
Om half vijf heb ik mijn schoenen wer opgehaald bij de schoenmaker dus ik kan er wel weer een tijdje mee toe, af en toe omwisselen is ook wel lekker.
Gedetailleerde kaarten kopen is een crime of de ene kaart is er niet of de andere kaart is er niet, dus je loopt de hele stad af om kaarten te kopen.
Dus ik heb vandaag toch wel zo'n 10 a 12 km gelopen.
Het weer; het was een beetje bewolkt maar toch heerlijk om buiten te zijn, niet zowarm, dus ook geen kortebroek aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten