donderdag 22 april 2010

Woensdag 21 April Olierguest-Vertolaye-Les Claustres-Bertignat-Malfrait-La Goutte-Ambert-Marsac-Chardernolle 42 km







Eigenlijk wilde ik om half negen gaan lopen,maar dat liep uit naar half tien omdat de man nog even een gedetaileerde kaart voor mij ging halen.
De route die ik vandaag heb gelopen was door het bos met een klimmetje van 8 km, en dan zit je op 783 meter hoogte, maar dat ga je ook weer naar beneden over 6 km.
Dat ik boven was in het dorpje Bertgnat, was Co ook drijfnat, maar na 19 km mag dat,dus erst even rusten, en mijn nieuwe schoenen verwisselen voor mijn oude schoenen.
De voetjes een kwartier luchten is best wel lekker, even een klein hapje eten en dan maar weer gaan, nog 12 km staat er op het bord.
In Ambert aangekomen, naar een camping toe, ja hoor gesloten, per 1 mei zijn wij open, nou hier en daar maar eens informeren, ja 10 km verder is nog een camping.
Nou ik dacht ik eerst maar even bellen, nou ja we zijn eigenlijk dicht per 1 mei gaan we open, maar je mag wel komen hoor, O K dan zie je me over 2 uur.
Zo dat is geregeld, dat ik op de camping aan kwam was net het gras gemaaid, een mooi plekje uigezocht naast het zwembad.
De eigenaar vroeg of ik nog iets nodig had, ik zei ja een eurostekker dan kan ik mijn laptop gebruiken,nou dat werd geregeld, even later kwam hij terug met zo'n stekker.
Nog meer vroeg de man, ik zei dat ik vreselijk graag een biertje zou willen maar ik heb niks bij me, en weer even later kwam de man met een flesje bier aan voor mij, die krijg je van mij hoor.
Deze man komt oorsponkelijk uit Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten