dinsdag 13 april 2010

Zondag 11 april Never- Saincaise Care-Apremont sur Alier- Grossouvre- Sancoins 37 km

Het weer ; lekker de hele dag zon en een klein beetje wind.
Ik werd vanmorgen wakker en dacht wat waait het toch hard, maar dat was een vergissing, het was het bwater van de rivier wat zo tekeer ging.
Zo even wassen,eten en dan de boel weer inpakken, daar ben je toch gauw neen uur mee bezig, maar goed alles zit weer in de tas.
In het begin dacht ik dat ik verkeerd liep, maar na 2 uur lopen zat ik toch weer op de Jacobs route.
De eerste12 km wandelend langs het kanaal en toen nog ruim 20 km door het bos.
Als je eenmaal door het bos loopt kom echt helemaal niemand tegen, alleen een aantal buizerds en andere vogels.
Wel kan je de blaadjes aan de bomen en het struikgewas bijna horen groeien, het wordt al groener en het ruikt ook zo lekker.
Uiteindelijk kwam ik in Sancoins aan, en op zoek naar een camping, een bordje kwam ik tegen en toen hield het op.
Na een uur zoeken en hier en daar vragen leverde niets op, dan maar weer terug naar ofice de tourist, ja die is dicht.
Wat nu, dan toch maar weer een hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten