woensdag 28 april 2010

Woensdag 28 April Landos-Pralauw-LaPradelles- Malzien-La Monteyre-Les Uffernets-Tour Rochely-Langogne-Luc 34 km


Het weer; het was vanmorgen fris maar wel mooi weer, windstil, en na de middag kwam er een beetje wind.
Lekker rustigaan gelopen vandaag, in Pradelles nog iemand geholpen met een bankstel en een paar bedden in een busje zetten, de man vroeg of ik even wilde helpen.
Na deze klus nog even wat drinken en zijn huis beken wat hij zelf aan het verbouwen is, het is niet mijn smaak, maar dat blijft toch zo.
Vervolgens heb ik mijn reis voortgezet richting Langogne via de G R 70, dit is een mooie route om te wandelen, en heb ik koffie gedronken in Langogne, het is imiddels twee uur.
En nu de laatste 13 km nog naar Luc, mooi langs de rivier l'Allier gelopen, als je naar die rivier kijkt krijg je bijna zin om je kano te pakken en te gaan peddelen, maar je moet niet te veel diepgang hebben want loop je vast op sommige stukken aan de grond.
In Luc aangekomen eerst maar bij een cafe' gevraagd waar de camping is, want ik zag nergens een bordje met camping erop.
O, dan moet je hhier naar beneden onder het tunneltje door en dan ben je er, ik die weg volgen, staat er een douche en toilet gebouwtje met een stuk grasland , en dat is de camping, maar wel aan de l' Allier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten