maandag 19 april 2010

Zondag 18 April Rustdag


Vanmorgen heb ik eerst nog maar een dag bij geboekt op de caqmping,wat geen probleem was.
Daarna ben ik naar Vichy gegaan, daar wat rond gehobbeld en natuurlijk mijn nieuwe schoenen inlopen.
Vichy is wel een mooie stad, er is een heel mooi park met een overdekt voetpad, en mooie bruggen, ik zag nog een mooie vijver met fontein heel erg modern met hele mooie kleuren.
Langs de rivier L' Allier heb je ook nog een prachtig park waar de watersport wordt beoeffend, en om een uur was ik weer terug.
Eerst maar weer wat kleren wassen en vragen of het bij de buren aan de waslijn mag hangen,ja hoor ga gerustnje gang en ik kreeg een hand met wasknijpers mee.
Om half drie kwamen de buren mij trakteren met twee speklappen en twee braadworsten, ze had ze al gegrild, dus heerlijk peuzelen , leuk hoor zulke mensen ze moesten op omdat hun vriezer in de camper het had begeven.
Ook kwam er een stel Portugezen, waar ik vanavond wat mee heb gebabbeld, leuk zo om diverse mensen te ontmoeten, overigens hebben ze wel gesponserd, ook dat is weer mooi meegenomen.
Vanavond koffie gedronken bij mijn Duitse buren, deze mensen trekken elk jaar een half jaar rond door Europa, en of ik morgenochtend bij hun thee kom drinken en ontbijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten