zondag 18 april 2010

Vrijdag 16 april Lalizolle-Vicq-Valignat-Naves-Charroux-La Marce- Jenzat. 23 km




Vandaag vroeg opgestaan, om kwart voor acht vertrok ik van de camping en niemand gezien, maar wel lekker geslapen.
In Naves koffie gedronken, daar kreeg ik alle hulp die ik maar wilde, ik vroeg of er in Brout- Vernet een camping was, er werd voor me gebeld naar office de toerist, gesloten.
Er werd een restaurant gebeld, nee was het antwoord, de volgende werd gebeld,ja in Jenzat is een camping, o k dan moet u zo en zo lopen, ik rekende af en bedankte de mensen.
In Jenzat was de camping gesloten, grommel de grommel, ah een info bord, even kijken vier gites staan erop, proberen maar, twee x vol een met vakantie.
Jawel de laatste raak al koste het wel erg veel tijd,ik kan me nu weer lekker douchen na twee dagen is dat ook echt wel nodig, en prettig.
Deze mensen hebben een manege, Mevr. des huizes geeft paardrijles, als het mooi weer is trekt ze erop de bergen en de bossen in,en bij slecht weer dan wordt er binnen les gegeven.
Hele aardige mensen, ik kreeg een heel huis tot mijn beschikking, een gedeelte is bestemt als clubhuis.
Morgen hoop ik in Vichy aan te komen.
Het weer; de hele dag zonnig, om negen uur liep ik al in mijn hemd, lekker genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten