vrijdag 16 april 2010

Woensdag 14 april Cerilly-Le Vilhain-Gosne d' Allier-Villefrance d' Alier 31 km


De Start was vandaag erg slecht, het heeft vannacht geregent, dus de tent was nog nat, ikhad me verslapen, om half acht werd ik wakker, en tot mijn verbazing had ik ook nog een lekke band.
Ik ben nou toch al laat die tijd kan ik vandaag toch niet meer inhalen, eerst maar eten , wassen en tanden poetsen, misschien is de tent dan droog.
Nee hoor nog steeds is de tent niet droog, dan eerst de band maar plakken, band eraf en in de wasbak, kijken waar het lek zit, daarna heb ik ook nog mijn wielen maar gesmeerd.
Tent nog steeds niet droog, nou dan zo maar in de tas, misschien sta ik vanmiddag wel wer op een camping.
Uiteindelijk vertrok ik om tien uur, nou de pas er maar in, om kwart over twee was ik in Cosne d' Alier, ja een bordje camping, helaas gesloten, op een briefje stond 15 april zijn we geopend.
Dan nog maar 9 km doorlopen, ja hier chambre d' hote over 100 meter, alleen ik weet niet bwie hier heeft gemeten, maar ik heb wel 600 meter gelopen om daar te komen.
Niet open , een dame wist te vertellen dat ze een paar dagen weg waren, deze dame bracht mij naar het gemeentehuis, daar aangekomen deed zij het woord.
Ik kreeg een plaats naast het op het grasveld naast de school en de sleutel zodat ik ook naar het toilet kan en water halen.
Ik kijk er elke weer van op hoe de mensen hulp aanbieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten