donderdag 8 april 2010

Woensdag 7 april Vezelay- l'Etang- Fontenay pres Vezelay- Nuars-Teigny- Cuzy- Tannay 21 km.


Eerst Jurgen helpen met de auto inladen, en toen mijn kar naar boven, ontbijten en om 9 uur afscheid genomen van Ellen , Jurgen ,Thijs Emma en Chiel.
Thijs vroeg vanmorgen waar ik naar toe ging, en ik zei naar Spanje, gaje dan naar Sinterklaas vroeg Thijs en naar zwarte Piet voegde Emma er aan toe, ik moest lachen en zei dat ik niet zover kwam.
Het regende vanmorgen met de auto inladen, maar later was het weer dtoog, tot 9 km voor Tannay begon het weer te regenen en dat ik in Tannay aankwam werd het weer droog.
In Tannay gevraagt naar een plaats waar ik kon overnachten, ik werd naar het postkantoor gestuurd waar ook net een aannemer aankwam.
Deze man liep met me mee naar het adres wat ik op het postkantoor had gekregen, maar dat werd niets, o zegt de man 3 km terug ik breng je wel even.
De kar in de bus , heb je nog 5 minuten, ik moet nog wat stoelen halen uit de kerk, misschien wil je je even helpen.
De stoelen in geladen en bij een hotelmij en stoelen afgeleverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten