zondag 18 april 2010

Zaterdag 17 april Jenzat-Le Mayet d' Ecole-Banelle- Espinasse-Vozelle- Des Voux-Bellrive sur Allier- Vichy-Albrest 32 km

Meneer tekende de weg die ik moest lopen, daarnaast heb ik hem geholpen om mijn weblog op te zoeken, dat is wel aardig want het Franse toetsenbord of tewel letterbak is anders dan die in Nederland dus was het even zoeken, maar het lukte, en de man tevreden.
Op weg naar Espinasse-Vozelle zocht ik naar het aanduidingsbord, wel kuizingen maar geen bord, dan maar een auto aanhouden, deze man stopte ,stapte uit zijn auto en lag mij keurig de weg uit.
Nog maar zeven km dan ben je in Vichy, ja dat dacht je dan ben je bij het bordje, nog bijna drie km want je moet eerst nog door Bellerive sur Allier en dan pas Vichy.
Nu naar de office de toerist vragen naar een camping op de route naar S d C, dan kan u het beste naar Abrest dat is ongeveer vier km zei deze mevrouw.
Op de camping de tent neergezet, een mooi plaatsje met elektra want dan kan ik mijn laptop weer opladen en gebruiken.
In Vichy heb ik eerst een schoenmaker gezocht en gevonden om nieuwe hakken onder mijn schoenen te zetten, helaas , dinsdagmiddag zijn ze klaar, dus dan maar niet.
Is hier ook een sportwinkel vroeg ik aan de man, ja om de hier hoek , de3 man verliet zijn toko en bracht me bij de sportwinkel waar ik mar nieuwe schoenen heb gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten