zondag 15 mei 2011

Donderdag 12 mei Heidelberg 12 km

Lekker geslapen in de pipowagen waar een heel goed matras op het bed ligt. Het is warm en erg benauwd als ik wegga. Na de lange dag van gister doe ik het vandaagf rustig aan. Ik loop van de ene naar de andere kant van Heidelberg. Eerst loop ik een paar km door landbouwgebied. Dan kom ik in de stad en kom ik langs het universitair medisch centrum. Daar lijkt wel geen eind aan te komen. Uitendelijk kom ik bij rivier de Neckar.Af en toe vallen er een paar druppels uit de lucht. Nu zei ik een bord met camping er op vier km. Als ik op de camping kom is er ruimte genoeg. Mijn tent opzetten en alles installeren. Ben ik net klaar begint het ontzettend hard te regenen . Snel de wheelie en ik zelf in de tent. Dit duurd ongeveer anderhalf uur en dan wordt het droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten