maandag 30 mei 2011

Maandag 30 mei Kirchheim-Tussenhausen-Bad Worishofen 23 km

Na een heerlijk ontbijt en afrekenen ben ik om kwart over zeven vertrokken. Al snel gaat de trui uit en de pijpen van mijn broek ritsen. Voordat ik bij Morgen ben is het al behoorlijk op temperatuur. Weer loop ik langs de rand van het bos in het glooiende landschap. Een enkele keer zie ik een eekhoorn snel de boom in klimmen. Dat doen ze razend snel. Het beestje proberen te volgen lukt niet maar na goed turen zie ik er toch een zitten. Aan de andere kant van de weg loopt een klein stroompje dat Lettenbach heet en overgaat in Flossach. Aan het einde van Tussenbach ga ik langs de kant van de weg zitten. Eerst even wat drinken en een fruitje eten. Als ik bij Rammingen ben loop ik langs een skyline park. A;s ik er al naar kijk word ik al duizelig, voor geen goud zal ik daar in gaan. Nog zeven km te gaan alleen een bordje met vijf km kom ik na een uur lopen nog tegen. Vooraan in Bad Worishofen is een camping gevestigd aan de rand van een groot winkel park. Vanmiddag heb ik een nieuwe draadloze muis gekocht omdat de cursor op mijn laptop geen kant op wil. Instaleren en de cursor komt weer in beweging.

1 opmerking:

  1. Hi Co, goed te lezen dat alles weer werkt. Het is toch het leukst als je gewoonje verhaal meteen en in één keer op je blog kan plaatsen. Ik lees over "te weinig wind om te kunne zeilen" nou dan kunnen ze wel wat van ons lenen: het stormt hier bijna en dat gaat al een week zo. Groetjes en tot bels...:-)

    BeantwoordenVerwijderen