vrijdag 20 mei 2011

Donderdag 19 mei Lowenstein-Spiegelberg-Sulzbach- Murrhardt 38 km

Om zes uur ben ik in de beentjes. dan ben ik misschien voor het heetst van de dag in de volgende overnachtingsplaats. Als ik vertrek ligt er vrijwel direkt een berg voor mijn neus. Dit is weer een echte conditietest. Ik mag naar 501 m klimmen. Ben ik eenmaal boven en ik kijk achter me dan lijkt het net of ik nog niet zoveel heb gelopen. Doorlopend naar Spiegelberg klim ik lanzaam naar 533 m. Het uitzicht is wel ontzettend mooi. Aan de rand van Sulzbach heb ik koffie gedronken bij de bakker. Bakkers zijn hier allemaal vroeg open en veel van hen hebben wel een koffiehoek. Nu ben ik gedaald naar 459 m en loop ik langs een klein riviertje de Mur. Het is meer een bergstroompje. Richting Murrhardt lopen is alleen maar dalen met af en toe een heuveltje. Het wordt warmer en warmer maar ik moet het nog acht km volhouden. Dat lukt heel goed met regelmatig eten en drinken. Zelf had ik ingeschat dat ik er om twee uur zou zijn, maar ik ben er een kwartier eerder. Om drie uur begint het te onweren maar er komt niets van.

1 opmerking:

  1. Hi co
    Goed dat je zulke goed contacten hebt met Vodafone!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen