zondag 29 mei 2011

Zondag 29 mei Breitenthal-Ebershausen-Waltenhausen-Hasberg-Kirchheim 25 km

Rustig aan van start vandaag. Ik krijg een mooie route mee op de camping. Een stukje door het bos en verder door het mooie glooiende landschap. Koeien en ander jong vee lopen in de wei. Als ik er langs loop worden die beesten erg nieuwsgierig. Ze hollen langs het hek mee tot ze niet verder kunnen. Op deze route kom ik langs enkele kleine watervalletjes. Erg leuk om hier naar te kijken. Het geeft mij een rustgevend gevoel. Net voorbij Waltenhausen moet ik toch de weg vragen voor ik de verkerde kant oploop. Gelukkig ben ik op het juiste pad. Als ik dan in Kirchheim arriveer vraag ik aan iemand naar een camping. Hier is helemaal geen camping zegt de vrouw. Ik zeg maar in het ADAC boek staat toch echt dat hier een camping moet zijn. Oo zegt zegt ze mar in Duitsland zijn zoveel plaatsen met de naam Kirchheim. Nou daar ben ik lekker mee zeg ik. Op zoek nar een hotel leverd een pension op met restaurant en ijssalon. Het val me steeds meer op hoe zuidelijker ik kom des te meer zonnenpanelen er op de daken liggen. Sommige daken hebben geen dakpannen maar alleen zonnenpanelen. Volgens mij is dit een hele invstering maar het zal uit kunnen.

1 opmerking: