zaterdag 28 mei 2011

Vrijdag 27 mei van Limbach naar Breitental 28 km

Het weer is goed als ik vertrek van de camping midden in het bos. Ik moet alleen 4 km teruglopen. Al een paar dagen kan ik geen verbinding krijgen op mijn laptop. Zelfs gisteren op de camping had ik geen verbinding en ook geen telefoon aansluiting. Nu loop ik in Ebersbach en kijk ik op mijn telefoon. Die heeft weer een normaal bereik. Vanaf Ebersbach is het een lange rechte wat heuvelachtige weg. Ongeveer 6 km voor Krumbach zo rond een uur of 11, begint het zacht te regenen. In Krumbach regent het hevig. Eerst maar boodschappen doen dan sta ik tenminste droog. Maar ik moet toch het regenpak aan en de kar inpakken. Als ik dan Krumbach wil verlaten ga ik de verkeerde kant op. Ongeveer 100 meter. Eerst maar even naar de weg vragen. "Falsche Richtung" zegt een vrouw. Ü moet bij het tweede stoplicht rechts" Hier zie ik een bord "6 km naar Breitental" Dat is een tegenvaller want ik dacht dat het nog maar 2 km was. Nou, dan maar door de regen lopen. Nu de tent nog opzetten in de regen en alles maar gauw binnenzetten. Vanavond om 9 uur is het weer droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten